fredag den 17. maj 2013

Outdoor tøj og fritidstøj til de aktive

Her til aften sidder jeg og surfer lidt rundt på nettet for at se, om der er kommet noget nyt jagtudstyr og jagttøj samt er der skulle være et par gode tilbud. Bukkejagten er netop begyndt og man må ikke gå ned på udstyr :-)

Jeg fandt ikke noget nyt udstyr eller tilbud på jagtting, som jeg bare måtte have, men tilgengæld stødte jeg på en ny side, som da lige skal have et par ord med på vejen. Siden hedder Outdoortøj.dk og som domænet siger, så handler siden kun om tøj og beklædning til aktive og fritidsudøvere inden for jagt, fiskeri, kajak, klatring og lignende fritidsaktiviteter.

Siden er relativ ny men ideen bag siden er absolut positiv. Den er uafhængig af tøjproducenter og mærker og derfor tror jeg den bliver interessant at følge, da man så vil kunne læse artikler og se film, der er uafhængige og ikke baseret på reklame.

Der bla. en god film om jagttøj, der gennemgår tøjet i et tempo, hvor alle kan være med. Kig forbi siden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar